Bültmann & Gerriets
Toolbox Digital Business
Leadership, Business Models, Technologies and Change
von Ralf T. Kreutzer
Verlag: Springer Fachmedien Wiesbaden
Reihe: Management for Professionals
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-3-658-37016-9
Auflage: 1st ed. 2022
Erschienen am 14.05.2022
Sprache: Englisch
Format: 241 mm [H] x 160 mm [B] x 37 mm [T]
Gewicht: 1033 Gramm
Umfang: 584 Seiten

Preis: 117,69 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This book provides important guidelines for the digital transformation process and shows how established companies in particular can use digitization for their strategic further development. It highlights developments in IT and data management, supported by AI, and analyzes how marketing, sales, HR, the corporate organization and controlling must be transformed in the digital age in order to take advantage of these new opportunities as early and comprehensively as possible. The tools offered in this book will support companies in actively shaping the change.



Ralf T. Kreutzer is a Professor of Marketing at the Berlin School of Economics and Law (Berlin, Germany). He was previously a Bertelsmann manager, and later a managing director at Volkswagen and Deutsche Post/DHL. He is also an active consultant, coach and trainer. Apart from research publications, he has published more than 50 books on marketing and management topics. 



Chapter 1. The world in transition.- Chapter 2. Analysis and design of a digital business performance.- Chapter 3. Eight fields of action for building digital excellence.- Chapter 4. Change management - shaping change processes successfully.


andere Formate
weitere Titel der Reihe