Bültmann & Gerriets
Toolbox Digital Business
Leadership, Business Models, Technologies and Change
von Ralf T. Kreutzer
Verlag: Springer Fachmedien Wiesbaden
Reihe: Management for Professionals
E-Book / PDF
Kopierschutz: PDF mit Wasserzeichen

Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-3-658-37017-6
Auflage: 1st ed. 2022
Erschienen am 13.05.2022
Sprache: Englisch
Umfang: 561 Seiten

Preis: 85,59 €

Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Ralf T. Kreutzer is a Professor of Marketing at the Berlin School of Economics and Law (Berlin, Germany). He was previously a Bertelsmann manager, and later a managing director at Volkswagen and Deutsche Post/DHL. He is also an active consultant, coach and trainer. Apart from research publications, he has published more than 50 books on marketing and management topics. 



Chapter 1. The world in transition.- Chapter 2. Analysis and design of a digital business performance.- Chapter 3. Eight fields of action for building digital excellence.- Chapter 4. Change management - shaping change processes successfully.


andere Formate
weitere Titel der Reihe